Bilindiği üzere İlimiz resmi okul ve kurumlarında Doküman Yönetim Sistemine(DYS) geçiş 01 Şubat 2017 tarihi itibariyle başlayacaktır. Planlamalar kapsamında eğitimler tamamlanmış ve nitelikli elektronik sertifika (e-imza) temini sağlanmıştır.
Okul ve kurum personelinin DYS kullanım deneyimlerini artırmak amacıyla sisteme geçiş yapılacak olan tarihe kadar Okul/Kurumlarımız tarafından "dysegitim.meb.gov.tr" adresi üzerinden DYS´ye giriş yapılarak örnek yazışma çalışmalarına devam edilmesi gerekmektedir.
Örnek Şablonlar için tıklayınız.
Şablon Düzenleme ile ilgili açıklamalar için tıklayınız.
Şablon Düzenleme Aşamaları:
1- Öncelikli olarak yukarıda verilen bağlantıdan örnek şablonların indirilerek bilgisayara kaydedilmesi,
2- İndirilen şablonların açılarak yukarıda bağlantısı verilen "Şablon Düzenleme ile İlgili Açıklamalar" dosyasında belirtilen(Şablon Başlığındaki Okul Adı, Birim Yazışma Kodu ve İletişim bilgileri Alanları) yerlerin Okul/Kurum adına düzenlenererek kaydedilmesi gerekmektedir.